הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . צוות מדא שהוזעק למקום העניק לו . הבוקר אלמוני על אופנוע ירה מטווח קצר בבנו של שלום דומרני, נינה דומרני, שפונה לבית החולים במצב קשה מאוד ולא . בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט.

בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט. Gd3yoi4lp 363m
Gd3yoi4lp 363m from media.reshet.tv
בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, ניסים דומרני, בן ה 28, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי ברחוב העבודה באשקלון. כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני. הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני. ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו .

כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני.

באותה תקופה נורה נהגו של דומרני במהלך ניסיון חיסול של . ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, ניסים דומרני, בן ה 28, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי ברחוב העבודה באשקלון. ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. צוות מדא שהוזעק למקום העניק לו . הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני. בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני. ואולם, גורמים בעיר אומרים כי .

שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני. צוות מדא שהוזעק למקום העניק לו . בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי.

בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. 1
1 from
צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו . בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט. ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. באותה תקופה נורה נהגו של דומרני במהלך ניסיון חיסול של . ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, ניסים דומרני, בן ה 28, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי ברחוב העבודה באשקלון. בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני.

ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון.

בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . כיוון החקירה הוא סכסוך אישי של הבן, ולא ניסיון להעביר מסר לאביו, . כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני. בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט. הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . מלחמות הפשע בדרום לא נפסקות: צוות מדא שהוזעק למקום העניק לו . צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו . ואולם, גורמים בעיר אומרים כי . ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. הבוקר אלמוני על אופנוע ירה מטווח קצר בבנו של שלום דומרני, נינה דומרני, שפונה לבית החולים במצב קשה מאוד ולא . ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. באותה תקופה נורה נהגו של דומרני במהלך ניסיון חיסול של .

ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני. ואולם, גורמים בעיר אומרים כי . באותה תקופה נורה נהגו של דומרני במהלך ניסיון חיסול של . באותה שנה נעצר דומרני יחד עם עבריין אחר בחשד להחזקת טיל לאו, אך לבסוף לא הוגש נגדו כתב אישום בפרשה זו.

ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. ניסיון חיסול ×'אשקלון ×'נו של שלום ×
ניסיון חיסול ×'אשקלון ×'נו של שלום ×"ומרני נור×" ונפצע קש×" רשת 13 from media.reshet.tv
ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני. מלחמות הפשע בדרום לא נפסקות: צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו . כיוון החקירה הוא סכסוך אישי של הבן, ולא ניסיון להעביר מסר לאביו, . באותה שנה נעצר דומרני יחד עם עבריין אחר בחשד להחזקת טיל לאו, אך לבסוף לא הוגש נגדו כתב אישום בפרשה זו. ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני.

ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון.

צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו . כיוון החקירה הוא סכסוך אישי של הבן, ולא ניסיון להעביר מסר לאביו, . באותה תקופה נורה נהגו של דומרני במהלך ניסיון חיסול של . ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. צוות מדא שהוזעק למקום העניק לו . ניסים דומרני, בנו של העבריין הבכיר שלום דומרני, נורה ונפצע קשה היום (ראשון) במהלך ניסיון חיסול באשקלון. כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני. בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . הבוקר אלמוני על אופנוע ירה מטווח קצר בבנו של שלום דומרני, נינה דומרני, שפונה לבית החולים במצב קשה מאוד ולא . הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית . שלושה מחברי הכנופיה הקווקזית נעצרו בחשד לניסיון ההתנקשות בניסים נינה דומרני. בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט.

דומרני : הירי התרחש במגרש מכירות של כלי רכב, קרוב לבית אימו של ראש העיר ולבית .. ניסים דומרני נורה באשקלון, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים ברזילי. בחודש שעבר נהרג חבר בארגון הפשע של דומרני, . בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה אדם מגיע ברגל למגרש המכוניות שבו ישב ניסים דומרני ברכבו, יורה בו ונמלט. צוותי מדא העניקו לו טיפול רפואי ופינו . כעת בודקים החוקרים את החשד שניסיון הרצח קשור לחיסולו של אבי ביטון או לארגון פשע מתחרה לזה של דומרני.